قديم 18-02-2015, 03:15 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
نقاش رد: طريقة مبتكرة لحل مشكلة الحارة العمياء لسيارتك بتكلفة 20ج ...بالشرح التفصيلى والصور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى-حسن مشاهدة المشاركة

على فكرة المرايات البانوراما كلها بتبعثر الضوء لانها محدبة وهفكر فى موضوع الباغة الاستلنس لو لقيتها فعالة هعملها
يعنى الحمدلله مش بتضايق ونتا سايق بالليل ده اللى انا كنت عاوز أتأكد منه
اما موضوع الباغة دى فعالة جدا وكذلك نور الفوجات اللى بتكون ف الإكصدام ورا بتجنن الناس برضو
واحد صحبى حاطط كشافين فوج جنب النمرة اللى بيغلس عليه بالنور بيصدرله الفوج وكزا مكروباص شفته عامل فوج اصفر مع الفرامل

الشبورة دلوقتى بقت كارثة على الطرق ومفيش لها حل وللأسف معظم السواقين بيستهبلوا وبيجروا بالعربيات ف الشبورة مع انه مش شايف حتى كبوت العربية