الموضوع: Mp3 Car
قديم 27-09-2010, 11:21 PM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي Mp3 Car

يا أخوانى الأعزاء

العربية بتعتى فيها كاست مش CD وطبعا هذا يقيد الحرية لان هناك كتير من الأغانى التى أقوم بتنزلها من النت وأحب أسمعها فى العربية وخاصة فى السفر.

الناس فى المنتدى شاروا على بحل وهو MP3 كار واللى بيتركب على مخرج MP3 فى العربية. فى أثنين فى العربية واحد فى الشنطة والتانى جانب فرامل اليد. أنا عندى كام أستفسار على موضوع MP3 كار

1- أنا عارف ان الراديو لازم يكون على FM علشان يشتغل فهل تتأثر جودة الصوت الخارج من الراديو بوجود الهوائى بالعربية أو فتح أو غلق النوافذ أو المرور فى نفق مثلا. لانى كتير بشيل الهوائى من فوق العربية علشان أحط الغطاء وانسى أرجعه لعددة أيام، وفى الشتاء يتم غلق النوافذ الخاصة بالسيارة بسبب البرد..

2- كيف يتم وضع الأعانى على الميمورى اللتى تدخل فى جهاز MP3 هل تأتى وصلة مع الجهاز بحيث يتم وضع الأغانى على الميمورى بتوصيل الجهاز بالكمبيوتر أم يلزم شراء قطعة تربط بالكمبيوتر لتحميل الأغانى على الميمورى

أناش شاكر ليكم وأرجو الرد والإفادة ولو حد عندة نصيحة يا ريت يقدمها لى.....