قديم 04-06-2010, 11:44 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
افتراضي رد: أقصى قوة ممكن يوصلها موتور ١٦٠٠ cc بعد التعديل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

مهو ممكن نعمل كل حاجة المهم الطريق اخباره ايه يعنى ممكن تركب موتور 10000 حصان على 128 طب وبعدين ؟؟؟
مستغنى عن عمرك ؟ طب واللى حواليك فى الطريق ذنبهم ايه؟؟؟
اى عربية موتور كبير يبقى لازم عفشة متينة وكاوتش عريض وجسم طويل وعريض
وده على حد خبراتى الضيقة
مهو مينفعش ابنى عمارة 15 دور والاساسات تتحمل 5 بس
حضرتك انت مش ملاحظ انا عامل اقتباس لرد و قلت الكلام ده بقول بس ان ال128 لو عوزها تبقا طلقه هتبقا صاروخ لكن هتفضل 128 انا برد بس علي ان فرنا كسبت بي ام مع احترامي لملاك هيونداي هتفضل هونداي هيونداي و بي ام بي ام
و علي فكره مش بعرض العربيه بس يا مان احنا قلنا عفشه جولف4 يعني ثبات خرافي المشكله الوحيده في قاعده العجل لانها صغيره اوي في ال128 بس اكيد شافو ليها حل و لو كانت بالجسم كان زمان المني كوبر عربيه حقيره!
الي بيلعب صح بيقول عربيه رياضيه فرامل ثبات موتور
و لك ان تتخيل هندا سفك بمحرك سوبرا تولد 1600 حصان و عيش يا مانptmnlo123per154
لكن دي عربيت ريسنج دراج مش بيستخدمو قوتها في المشي العادي عشان كدا تلاقي اقوي العربيات المعدله و القويه بيكون ماشي عادي و اقل من العادي وسط الناس لانه عارف خطوره العربيه بتعته و عارف هي تقدر تعمل ايه لكن الي بيجري عادي علطول و عاوز يسخن اي حد عشان يجري معاه لانه عارف انه مش محاجه و عاوز يعمل نفسه حاجه
فمتخفشي ال128 بتمشي تنكه اوي وسط الناس و لعبها علي الطرق الفضيه الكبيره بس لان في الزحام يتساوي وال1 حصان بال1000 حصان و السواق هو الحكم

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ