قديم 10-06-2010, 02:58 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ماهى اسوء انجح عربية فى مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

اري الناس متحامله علي الفيرنا بشكل كبير
يا جماعه الفيرنا عربيه صغيره و هيا فئه ال 128
ما ينفعش اجيب الفيرنا مثلا و اعاملها معامله الالنترا او السوناتا و اقول عليها عربيه وحشه
مش لازم اجري بيها و هيا مش ثابته و بعدين يحصل حاجه ارجع اقول الفيرنا وحشه
ما ينفعش اجري بيها و هيا فراملها لحد 100 كويسه اوي
و الغريبه ان الناس عارفه كده و بتجري بالعربيه 170 و 180 و تقوم واخده خبطه محترمه و يرجعوا يقولوا الفيرنا وحشهptmnlo123per195
انا مش ضد الفيرنا او معاها بس مش عاوز الموضوع يتقلب لعيوب الفيرنا و ما الي ذلك
الفيرنا لو حنبص عليها حتلاقي تمنها معقول علي اللي بتقدمه
هو غبور فعلا ظلمها بالموتور ال 1600 دا
كان نزل فيها موتور 1300 ولا 1400 علشان ما تبقاش هبله في الجري كده كانت الناس قالت عليها عربيه تمام
عندك حق يا أستاذ خضر عربية تمنها 65 ألف جنية جديدة بموتور 1600 وعربية كورى لا صينى ولا ماليزى ,يعنى نقول الحمد لله العربية دى بس عايزة حاجة واحدة فعلا تكبر شوية ساعتها أشتريها بالثلث