قديم 09-03-2010, 01:28 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد يواسيني ... منتهي الإستهتار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled al sharif مشاهدة المشاركة

حد يواسيني والله زعلان جدا ... عربيتي السيراتو الجديده إتخبطت ... الموضوع حصل يوم السبت عندنا في العبور وأنا رايح الشغل عديت علي الصيدلية عشان أجيب حاجه للصداع .... الشوارع فاضيه والجو جميل وكانت الساعة تقريبا 9صباحا ... ركنت عدل بحزا الرصيف ودخلت الصيدلية في الجانب الأخر من سنتر عندنا في العبور إسمه سنتر الياسمين .... المهم بعد عشر دقايق رجعت لاقيت الكشاف اليمين الامامي مغدغ والإكصدام الامام من ناحية اليمين مكسور هو وقربة غسيل الزجاج وكبوت العربية مطبق من الناحية اليمين وطالع فوق البربريز من جهة اليمين .... انا صعقت لما شوفت الموقف ده ... ولاقيت الراجل بتاع الفرن الأفرنجي بيقولي الموتسيكل إللي خبطلك العربية جري من هنا إلحقه ...... قلت طب ها لحقه إزاي ... من غير عربية .... طب خدت نمره قالي ملحقتش ..... حد يواسيني بجد متضايق من فوضي الشوارع وقلة الضمير وماليش نفس خالص ( أنا مش معترض علي قدر الله فإنه لا يغني حذر من قدر ) بس إتلاف أموال الناس بقي سهل جدا الأيام دي ... ها أقول إيه حسبنا الله ونعم الوكيل ptmnlo123per172
قدر الله وما شاء فعل متزعلش نفسك هى اى عربيه جديده لازم تتخبط بس انت ونصيبك بقى مابين حكه لغايه خبطه كبيره
انما معلش انا عندى سؤال مهم هى كل الخساير دى عشان موتوسيكل خبطها؟؟؟؟؟ptmnlo123per144

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس