الموضوع: بائع الرمال .
قديم 27-06-2013, 04:04 AM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بائع الرمال .

مع احترامى لحضرتك انا هتكلم بطلاقة شوية من غير زعل
اولا مين بائع الرمال دا يعنى اسمة اية بمعنى مثلا موزع الهدايا فى العيد اسمة بابا نويل طب دا اسمة اندهلة باية دا اولا

ثانيا انا كل اللى اعرفة عن الرملة هو انى سعر متر الرملة حوالى 40
غير العربية والمشال يعنى اكيد مش بيزورك لانها غالية شوية لكن اعتقد مفيش سبب تانى

عموما انا حبيت بس افك عنك لانى باين من كلامك انك فى ضيقة وحزن وربنا يفرج كربك وللعلم انا والله مليان هموم وتعبان جدا بس عندى مبدا واحد الضعيف من يتجاهل مشاكلة يعنى لازم تشوف مشكلتك اية وتحلها سواء فلوس او نفسى او اهل او غيرة وطبعا الحل السلمى افضلهم حرك عقلك تجاة الحل وان شاء الله خير
وانا بنفسى هبعتلك عربية نقل محملة رملة وهخلى عم صفوت اللى باعلى الرملة يطلع يزورك بنفسة واهو بالمرة تديلة الحساب
اتمنى مكونش زعلتك ربنا يعلم بصفو نيتى شكرا لك