قديم 15-08-2009, 09:16 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اى حد محتاج اى معلومه عن الرينو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة POP EL GAMED مشاهدة المشاركة

احمد بيك الفيرناوى
بص يا باشا عشان نكون واقعيين تماما السوق المصرى مش بيحب الحاجه اللى فيها تكنولوجيا ده اولا
ثانيا انت مش هتقدر تقعنع شعب انه يغير وجهه نظره فى نوع هو اساسا من زمان مقتنع انه غالى كقطع غيار
ثالثا مش موضوعنا انى احاول اقنعك لانى قلت ان الكورى والصينى بيبيع احسن من الفرنساوىptmnlo123per111 ايا كان مش رينو بس على فكره
ياباشا السعب مش مقتنع ده متاكد من ان قطع الغيار غاليا

1 تيل ب 550 جندى بجيبه للفيرنا ب 50 و بيقعد نفس المسافه اللى بيقعد فيها فى الميجان و بمكن اكتر

2الكويلات الواحد ب 500 و بيتغير غالبا كل 40 او 50 الف الفيرنا فيها 2 و و الطقم ب 350 و حتى الان و الحمد لله محدش استكى منها

3 ترس الدريرفونس غالبا كل 60 الف و بيحتاج يتغير معاه سير الكاتينه و بكام الليله دى ب 1500 غالبا
الفيرنا طقم الكاتينه بالمصنعيه 15 جندى و بيقعد 60 الف كيلو

دى مقارنه سريعه كده
انا عارف ان الفيرنا فئه و الميجان فئه تانيه بس بصراحه مش معايا اسعار الالينترا حاليا و اول ما اجيبها هارفعها على طول

دى مسحه زور كده يابوب على ما اجيب الباقى

اسف يارجاله رينو لو كنت تدخلت فى موضوعكوا بس سعات بتقفش مع الواحد انه يسخن الحوار كده و بوب سيد من يخلى النقاش يسخن بانتقاداته الاذعه للكورى

انا صحيح بحب الكورى بس لو لقيت حاجه تانيه افضل هارميه فى اقري صفيحه زباله انا عاوز راحتى لان العربيه دى حته حديده و هاتترمى بعد كده المهم الرجال

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات