قديم 24-02-2011, 04:56 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute
افتراضي أنا مقاطع الزيت و محصلش أى مشكلة

السلام عليكم
أنا أخر مرة وضعت فيها زيت كان موبيل و العربية كانت عاملة 12000 و بعديها قرأت موضوع كذبة ضرورة تغيير الزيت اللى موجود فى مصر موتورز و اقتنعت بيه و الى الان ماغيرتش الزيت و العربية عاملة حاليا 27000 يعنى بقالى حولى 15000 كم مغيرتش الزيت و مش ناوى أغيروا غير لما العربية تعدى ال 30000 يعنى على 33000 أو 35000 بالكتيير, و طوال حياتى عمرى ماروحت أعمل صيانة و لا روحت لأى مركز خدمة على طول انا اللى مهتم بالعربية بنفسى عشان مبضمنش حد غير ربنا,,
المهم ما هو رأيكم فى فى اطالة مدة تغيير الزيت و هل يوجد حد جرب الموضوع ده قبل كده ؟ فى انتظار الردود