الموضوع: انواع الفرامل
قديم 05-11-2009, 01:49 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الفرامل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moslem2 مشاهدة المشاركة

انا معايا لانسر بومه 2006 خليجى توكيل الكويت انا مش شوفت فى التابلوه علامة ال ABS وجايب العربيه بقى لى 6 شهور مثلا فمش عارف هى فيها ABS ولا لاء ,انا كان عندى فى الفورد فى التابلوه علامة ال ABS فمعرفش بقى البومه مفيهاش العلامه دى ولا هى اصلا مفيهاش ABS وشكرا ياباشا على ردك وبرده هروح كده اشوف فى الكتالوج بتاع العربيه بس المتاكد منه هو ان مفيش فى التابلوه العلامه,,,وشكرا جزيلا
باشا بالنسبه للخليجى هى موتور 1300 ولا 1600
ال1300 مفيهاش ABS
أل1600 بعض الخليجى فيه وبعضه مفيهوش واللى بتتزل من الوكيل بيبقى فيها
يعنى لو جبت 1600 اوتوماتيك او هاف سبورت او سبورت بيكون فيها ABS ده من الاصدار اللى عند الوكيل وبصراحه مش فاكر ال1600 مانيوال فيها ولا لاء بس متأكد من ال1600 اوتوماتيك فيها ABS
وهو ده سبب كلامى ان معظم الخليجى بيكون فيه ABS بالاضافه للى بتنزل من الوكيل عشان كده كنت بقول العربيه دى تعتبر مرجع من كميه اللانسر اللى موجوده فى الشارع

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس