قديم 16-03-2011, 04:41 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كورولا ........ الشكل الجديد .......... 2012

انا مش عارف اقول ايه الصراحة عشان انا اتصدمت من تصميم العربية لأول مرة فى حياتى بس ممكن يا أستاذ خالد تجيبلنا المصدر عشان انا عارف ان تويتا مفروض بتنزل شكل جديد للكورولا كل 3 سنين يعنى الشكل الجديد مفروض ينزل موديل 2014 بما ان الموديل الجديد نزل فى 2011 .... و كمان انا عملت بحث فى كل المواقع و كتبت كورولا 2012 و صور الموديل بتاع 2011 هى اللى ظهرتلى فا عشان كده انا برجح انوا لو الصور ديه من مصدر مش موثوق فيه تبقى معمولة بالفوتوشوب كالصورة التالية

مع العلم ال صورة الأولة ديه الموديل الرسمى بتاع 2011 و الصورة الثانية ديه فوتوشوب بس مش انا اللى عاملها و الصورة الثالثة انا عامل فيها لون مش بينزل و عملوا بالفوتوشوب
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 2010-2011-toyota-corolla-minorchange-europe-7.jpg‏ (33.4 كيلوبايت, المشاهدات 11)
نوع الملف: jpg COROLLA2012bloog.jpg‏ (27.3 كيلوبايت, المشاهدات 27)
نوع الملف: jpg 75e7a4125bc570c1a7a9e8691.jpg‏ (48.8 كيلوبايت, المشاهدات 8)