قديم 01-03-2010, 05:31 PM
الصورة الرمزية egypt_farmer
egypt_farmer egypt_farmer غير متواجد حالياً

egypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud of
افتراضي رد: اسبرانزا تيجو - مميزات و عيوب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة remonds مشاهدة المشاركة

برجاء الافادة

لو عاوز اجيب تيجو , بس عن طريق بنك ناصر ....

1) هل انا مفروض اروح البنك واطلب الموديل والمواصفات اللي انا عاوزها والبنك هو اللي هيتصرف ويجيبهالي

2) ولا مفروض اني اتفق مع معرض او التوكيل نفسه الاول وبعدين اروح البنك

برجاء الافادة
بص يا سيدى انت بتروح المعرض وتقولهم على العربيه .. بياخدو بياناتك ويسألوك عايز تدفع كام وتبقى كام .. لوانت هتدفع اكتر من 50 % من تمن العربيه ( يعنى 42500 ) هيطلبو منك صورة البطاقه ووصل نور حديث /
لو هتدفع اقل من كده لازم يطلبو ضمانات .
عموما بياخدو بياناتك وتدفعلهم 500 جنيه ( جدية تعامل ) وتانى يوم بتلاقى مندوب البنك جايلك البيت يتكلم معاك وبعدها بشويه بتلاقى مندوب من البنك بيتصل بيك يستفسر منك على شوية حاجات .. زى مثلا انت عايز العربيه ليه ..
المهم بعدها لو حسو بان كلامك فيه مصداقيه ومفيهوش تضارب بتستلم العربيه تانى يوم
اما بقى لو عايز تعرف هيبقى فاضل عليك كام
هيتفضل عليك ( قيمه المبلغ المتبقى بعد دفع المقدم * 9.6 * عدد السنين + قيمه المتبقى / عدد الشهور ) لو ما استوعبتش القصه قولى بالظبط هتدفع كام وهتقسط على كام سنه وانا هقولك بالظبط
اخير .. اشمعنى بنك ناصر يعنى ( كلهم ولاد لزينه زى بعض حتى بنك فيصل )