قديم 20-10-2012, 02:02 PM
الصورة الرمزية عصام غنايم
عصام غنايم عصام غنايم غير متواجد حالياً
من انا؟: حاصل علي ليسانس الآداب والتربية ودبلومة الدراسات العليا فى الاداره و متزوج ومعايا فارس ومريم وزينه
التخصص العملى: تصميم الموبليا
هواياتي: صيانة وتعديل السيارات

عصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المفيد فى تركيب الكاوتش الجديد بالصور

هل نقشة السرعات مناسبة للصيف وجيدة فى الفرامل والحفاظ على ثبات العربية فى الطرق السريعة؟؟؟
اكيد طبعاٌ

جامد جدا الموضوع ماشاء الله عليك وانا استفدت منه كتير انا شفت موضوعك بتاع تغيير زيت الفتيس للانوس عجبنى برضه وربنا يوفقك
تحت امرك يا tata

مجهود كبير جدا
تسلم الايادى
فعلا استفدت منه كتير
كل سنه وحضرتك طيب بمناسبه قدوم العيد الكبير
وحضرتك طيب

ماشاء الله يا أ / عصام دائما بفضل الله مواضيعك فى غاية الروعة والمنهجية النظام وسهولة العرض

انا كان ليا سؤال انا معايا فيات 128 موديل 89 وكنت عايز أغير الإطارات باخرى جديدة انا حاليا عندى كاوتش النسر وهو تيوبليس
فرأى حضرتك أشترى نوع إية ومقاس اية يعنى 13/ كام علشان مش عارف ومين أفضل شخص أشترى منة ؟

وجزاك الله خيرا
ال 128 مقاسها الأصلى 165\80\13 وده مقاس نادر شويه
فلذلك بنركبلها 175\70\13 وده مقاس منتشر اوى
بالنسبه لماركة الكاوتش فأنا بفضل الكومهو آداء جيد بسعر مناسب وكمان طرى بجميع نقشاته فبيمشى مع الطرق المعفنه بتاعتنا

موضوع متميز ومجهود رائع
نتمنى من الادارة تثبيت الموضوع للاستفادة.
بارك الله فيك
لو الناس شايفه ان الموضوع مفيد تطلب التثبيت واكيد الأداره هتستجيب
طبعاٌ مع الشكر لكل القيمين على المنتدى

ابو فارس
01006898520
شاهدوا كل جديد على قناتى على اليوتيوب من هنا