قديم 21-11-2010, 06:53 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجزاء السيارة بالصور .. (الجزء الثانى : الفتيس المانيوال والاتوماتيك) .. حصريا من حسام البورسعيدى ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samehsaeed مشاهدة المشاركة

أستاذ ورئيس قسم بجد ياعمنا والله بأمانة كنت مستني منك الموضوع ده بعد الموضوع الأول وأنا متابع معاك شد حيلك بس وكمل بقية العربية بقى
بس على فكرة أنا ما فهمتش الحتة بتاعة الفيتيس الأوتوماتيك:rol leyes:

ربنا يكرمك يا غالى ده بس من ذوقك والله ..

وباذن الله هكمل الجزء التالت فى اقرب وقت ان شاء الله ..

وبالنسبة للفتيس الاتوماتيك معلش .. هو صعب ومعقد شويه ..

وده فيديو ممكن يساعدك على تخيل فكره النقلات فيه .. وباذن الله هحاول اجيب معلومات اكتر عنه ..

شرفنى ردك يا غالى .....

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ