قديم 05-10-2010, 05:26 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الأوفر درايف في النيسان صني الأوتوماتك

ميرسي قوي ياحازم باشا على الإفادة ودا الي إتعودنا عليه على طول من رجالة مصر موتورز.
أنا ماكنتش فاهم بس ربط بينه وبين الأر بي إم ولاحظت بس صوت الماتور وهيا ماشية وأنا طافي الأوفر درايف بيعلى قوي فا بس وعليها قومت مشغله على طول بقى.
ولما جيت وأنا ماشي قولت أجرب أطفيه لقيتها سحبت والآر بي إم علي فهمت إنه وظيفته السحب لفترة من الزمن ونفعني في كام موقف كدة بس بقى إيه عرفت بعد ماعملت غلطة وحشة قوي بصراحة أولا أنا كنت في أول ألف فا كان غلط جدا إني أطفيه وأقرص على الماتور بالشكل ده بس خلاص من ساعتها والله وأنا سايبه شغال على طول وفي العجلة الندامة وفي التأني السلامة.
وبعد مافهمت من حضرتك يبقى أنا فعلا كان تصرفي صحيح هوا أنا هستفيد إيه ياعني من إني أغير على تلات غيارات بس بعد ال5000 كيلوا بقى أبقى أعمل إلي أنا عايزه.
متشكرين مرة تانية يا أ.حازم.
بس هوا أصلا كان غلط إنهم يتصرفوا فيها بالشكل دا كان ممكن بمنتهى البساطة يبقى فيه غيار إسمه 3 في الفتيس ودا بيدي نفس الوضع بالظبط ومن غير لخبطة
أولا إنتا عندك لما الزرار بيكون مضغوط ياعني الأوفر درايف مطفي ياعني اللمضة في التابلوه منورة ودي حاجة عكسسية تلخبط إلي ماكانشي عنده الأوفر درايف دا في عربيته قبل كدة بس ملحوقة الحمد لله.