قديم 14-12-2010, 07:47 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: افكار لتظبيط (تجديد) AX

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek elbadry مشاهدة المشاركة

اخى العزيز
ربنا يكرمك وتلاقى صنايعية تعرف تعملك الى انتة عاوزو
اراء حضرتك غاية فى الموضوعية يا استاذ طارق وانا روحت عند ميكانيكى متخصص ستروين فقط فى جسر السويس (اسمه فرج) يمكن سمعت عنه وعرضت عليه الفكرة وع اللى عاوز اعمله وكل حاجه اقولهاله يقولى عندى (الصنايعى طبعا اللى هيودينى ليه) وبصراحة الراجل ده انا جربته مره وارتحت له هوه شاب من سننا كده وملتحى اسمه محمود فرج وان شاء الله هروحله تانى واشوف الصنايعية دول واشوف شغلهم وبعدين اقرر

اخى العزيز
ربنا يكرمك وتلاقى صنايعية تعرف تعملك الى انتة عاوزو
انا شايف (وهوه ده المطلوب) انك ترش العربية عند بهيجى كويس وتشد فرش الصلون
ده اساسى ان شاء الله

الطبلوم عندك كويس مش وحش يتلمع
انا بس هجلد النص التحتانى عشان بفكر اعمل الكونسول اللى فى دماغى وطبع هيتكسى جلد من نفس نص التابلوه التحتانى عشان العك اللى فيه

تركب العتب علشان دى ها يفرق جامد جدا فى شكل العربية ويا سلام على طقم جنوط اسبور كويس بيخليها تحفة وتسقط العفشة شوية ها تبقى جامدة اوى دى رئيى الشخصى
العتب مافيهوش خلاف مع الرفارف -الجنوط الاسبور انا عندى تحفظ عليها لانها مش عمليه زى الحديد الاصلى وثانيا هى اعرض فابالتالى هتأثر ع العفشة وكمان حضرتك عارف المطبات عندنا شكلها ايه وخايف جدا اهبط العربية لا الكارتيرة تحك فى المطبات لانى بعيد عنك ساكن فى حته مايعلم بيها الا ربنا لكن بفكر فى طاسات استانلس تفصيل بطريقة معينة يقارب من شكل الاسبور منه شكل حلو وبرضه حافظنا على الابعاد الاصلية للجنط وكمان (ان شاء الله) هيكون بيتركب ع العجل بمساميرة منعا للسرقة وفى النهاية رأيك افادنى جدا وعرفت ان افكارى ماراحتش لبعيد وجزاك الله خيرا