قديم 06-05-2010, 10:56 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مغامرات أبو كمال فى الصحارى و الجبال من الكويت لمصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رورة مشاهدة المشاركة

صباح الخير الأخ أبو كمال
انا رجعت مرة تانية

كنت بسأل عن موضوع العودة مش هتكتبه عشان نستفيد منك وجزاك الله خيرا

بالنسبالنا قررنا خلاص نسافر بر.. وزوجي جاب سيارة باجيرو 2002 حالتها كويسة تبارك الرحمن

وبدأنا نستعد

كنت عيزة بس رقم أمين الشرطة إذا ما عندك مانع

وتاني حاجة زوجي قالي ابئي اسألي عن موضوع العبارة الي بتوصل السويس !! انا مفهمتش قصده بس هو بيقولي الطريق دة اسهل

وفي حاجة كمان.. هو احنا لما نحجز العبارة من هنا.. افرض اتأخرنا لأي سبب بتروح علينا التذاكر ولا ايه الي بيحصل بالظبط

وشكرا ليك بجد مليون مرة على المساعدة

صباح الخير عليكى أختى العزيزة
والله موضوع العودة مكتوب بنسبة 80% ,, للأسف كل ما آجى اكمله ماعرفش علشان العيال مجنينى... بس ان شاء الله أخلصه قريبا جدا

و ألف مبروك على العربية ربنا يديكو خيرها و يكفيكوا شرها يا رب.. بس جوز حضرتك يعمل تشييك سريع عليها برده و يظبطها قبل السفر إن شاء الله .. و مهم قوى التشييك على الكاوتش (العجل )

و تروحوا و ترجعوا بألف سلامة إن شاء الله ... و أنا إن شاء الله نازل مبدئيا يوم 24 /6 يعنى بعد شهر و نص تقريبا و طبعا معايا العائلة ... لو ظبطوا مواعيدكو ممكن ننزل مع بعض ان شاء الله

رقم أمين الشرطة هبعته لحضرتك على الخاص

أما بالنسبة لعبارة السويس على ما اعتقد انها بتطلع من ضبا و ليس من العقبة بس دى مواعيدها محدودة و بتاخد وقت كبير جدا فى الرحلة و ماعرفش تفاصيل عنها بصراحة

و طبعا حجز العبارة مابيروحش ولا حاجة فى حالة التأخير لأن حضرتك كدة كدة لازم تأكديه من العقبة قبل ما تطلعوا العبارة

و انا تحت أمر حضرتك فى اى وقت

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!