قديم 02-03-2011, 11:10 PM
الصورة الرمزية Mohamed Elhasafy
Mohamed Elhasafy Mohamed Elhasafy غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الحصافى
التخصص العملى: إدارة المبيعات

Mohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز مساعده بخصوص جنوط الماتريكس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

طب دلوقتى الجنط الى انا شوفته ولا هو O.Z ولا momo و معن كلامك انى معظم الجنوط الى موجوده فى السوق مضروبه
لا ياباشا ... أنا قصدى إنك لو هتشترى الماركتين دول خلى بالك لإن الماركتين دول من أحسن الماركات و على فكرة غاليين و للسبب ده إتجهت بعض الشركات الصينية لتقليدها أما باقى الموجود فبصراحة ماأعرفش منه ماركة محددة بس طبعاً ممكن تلاقى ماركة جيده حتى لو صينى و بسعر معقول
أهم حاجة زى ما قولتلك إن الجنط ما يبقاش تقيل
فى فكرة جامدة ... بما إنك مش مستعجل ممكن تدور و حتلاقى جنوط مستعملة بحالة ممتازة و كمان ممكن تلاقيها بكاوتشها و تكون حالته جيدة أيضاً و أعتقد لو الجنط سليم و مش مخبوط ما بتفرقش قديم و لا جديد

Mohamed Elhasafy
Abo Farida

التعديل الأخير تم بواسطة Mohamed Elhasafy ; 02-03-2011 الساعة 11:26 PM