الموضوع: صانيعي كويس
قديم 21-04-2013, 04:27 AM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صانيعي كويس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Engineer Ebrahim مشاهدة المشاركة

ياباشا هوبيسأل عن مركز صيانه كويس ومتكامل بس يكون في المنصورة ولو مفيش تدلوني علي عفشجي ومكانيكي عندة كمبيوتر وبتاع شكمانات بس يكونوا كلهم في المنصورة مع الوصف للمكان بالتفصيل الممل عشان انا زهت من الصنايعية الفتاييين

اللي قالهم بتوع التكييف اسمة عبدة منجا عند المرور كهربائي كويس بس ده في اجا اسمة صلاح مشهور قوي عند المستشفي وبتاع تظبيط ابواب كويس جدا بردة في سلكا بين اجا والمنصورة ممتاز بردة
انا عارف بس بعمل انتعاش للموضوع شغل سياسة بقا هههه لو انت ما شفتش حاجة تجزب انتباهك ما كنتش رديت هوا ده الانعاش للموضع عشان يحصل تفاعل والراجل ياخد الردود الى هوا عايزها بسرعة صح :GR OWIN~12::GROWI N~12: