قديم 17-12-2010, 02:53 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير عن مشاكل وعيوب نيسان صني 2009 - 2010

انا مش هتكلم عن الصني انا حتكلم عن الاسكالا لان هي دي العربيه اللي جربتها وانت عارفين ان الصني ولاسكالا عربيه واحده بس دي نقفيل مصري والتانيه تقفيل مش مصري عموما العربيه جامده فوق الممتازه كل عيوب الصني اللي اتقالت في الموضوع ده مش موجوده فيها نستنتج من كده ان كل عيوب الصني فعلا عيوب تقفيل - طيب هل عيوب التقفيل دي تقصر علي عمر العربيه - انا شايف لو التوكيل كويس يبقي العيوب دي ملهاش تاثير لان التوكيل المفروض يعالج العيوب دي فنروح للسؤال المهم هل التوكيل كويس ولا لأ ؟؟؟ لما بتروح التوكيل بيحلو مشكلك ولا بيقولك هيا كده ؟؟ عشان انا شايف ان موضوع هيا كده دا كلام فاضي مفيش حاجة بتنزل معيوبة وهيا كده - ايه رايكو في الكلام ده؟