قديم 28-11-2008, 04:37 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللانسر و حقيقتها

انت باين عليك بتنقل المواضيع و خلاص

الكلام دا غلط خالص

عن صدق و تجربة انا معاية كريستالة و بعشقها من غير انحياز ولا حاجة بس العربية جميلة فعلا

انت كل الى عملتة انك وضحت ان الانسر ديت كرو مش عربية

فيها اية تانى مش كويس دا حسب راى سعدتك

البور كويس جدا

و العفشة كويسة انا معرفش يعنى اية ناشفة بس معتقدتش هو العيب انها و طية و بتتنطط حلو اوى

العوازل موجودة عند المتور

صوت المتور عمرة مكان عالى ابد و على تجربة انا لما بحرق على المتور صوت عادى زى اى صوت

انا اول مرة اسمع عن موضوع الكاوتش انة ردئ دا مسئول عن موضوع السلامة يعنى عمرة ميكون وحش

و بانسبة لصحبك الى العربية لفت بية ههههههه انا باخد ملفتا على ال 110 و ال 100 اقرب حاجة الاوتوستراد لانى عارف سابتها على الارض و سعات بهدى او ادوس فرامل خفيف هو فى حد عاقل بياخد ملف على ال130 يا راجل حرام عليك دل لو راكب اية

و احسن حاجة التجربة اجر عربية لانسر و شوف بتعمل الى انت بتقولة ولا لا و ابقى قولنا