قديم 08-05-2013, 12:15 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
غاضب جدا حاجه غريبة قوي فعلا و تزهق جداااااااا ومعاك حق يا باشمهندس سامح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samehlila مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم
واحد بيرد عليه باقتباس و كلمة شكرا يبقي الموضوع 10 او 15 صفحه و تكتشف ان كل الصفحات متكرر فيها نفس الصور و تحتهم كلمة مشكور او شكرا

الحكاية دي بتزهق لدرجة اني دلوقت بقيت بفتح اول صفحه في الموضوع و آخر صفحه بس مش كتر الصفحات اللي مافيهاش غير صور التوقيعات
حاجه كمان تلاقي موضوع مهم و واحد مكسل يكتب رد بس عايز مشاركاته تبقي كتير علشان بقت حاجه تغيظ
بسم الله الرحمن الرحيم ، والصلاة والسلام على سيدنا محمد
من زمان اوى الموضوع ده وللأسف الأمثله دى من الناس بتقلل من شعبية المنتدى جدا وبتحسسك ان المحتوى ملوش لازمة
مع العلم ان فيه مشرفين كتير جدا المفروض يقصوا الزيادات والحاجات دى
انا كمان بضم صوتى معاك لكن صدقنى الموضوع مش مجدى لأن كتير اتكلمنا فى الموضوع ده ومفيش استجابة

عمرك ما هتعرف تغير الكون ولا الناس عمرها هتتغير واللى ملاحظه كمان الفترة اللى فاتت ان النفوس بقت زى الزفت وماحدش بيتقبل اى نصيحة من اى حد
عموما انا سياستى اقتبس اللى انا عاوزوا من المشاركة
ومش لازم أساسا أحط توقيع
ولو افترضنا انى عملت توقيع 3 صفحات عشان عندى ورشة ولا محل بقالة يبقى لازم اخود فى الإعتبار الموضوع ده مش كل مشاركة فى نفس الموضوع بتوقيع 3 صفحات واقتباس 30 صفحة
يارب المعلومة تكون وصلت وماحدش ياخدها على سدرو

تقبل تحياتى

التعديل الأخير تم بواسطة Hisham.Elgazzar ; 08-05-2013 الساعة 12:16 PM سبب آخر: نسيت وحطيت التوقيع فشيلته وكمان مفيش روابط