قديم 20-02-2010, 01:18 PM
ahmed-alaa ahmed-alaa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

ahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير عن اسبيرانزا a113

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غنيمى مشاهدة المشاركة

شكرااا على المجهود
برجاء
كتابة رأيك الشخصى لثقتنا بك
و الله انا شايف ان العربية احسن عربية في فئتها وفي سعرها مفيش عربية 1300 سي سي بالسعر ده ولا الكماليات دي
ده غير ان توكيلها انتشاره جيد ومش وحش وقطع غيارها معقولة وكمان ابتديت قطع غيارها تبقي موجودة خارج التوكيل وده شي جميل وشوية شوية هتلاقي المكانيكية بقو بيفهمو فيها لانها انتشرت جدا وده د\ليل علي نجاحها
ده ميمنعش انك هتلاقي ناس بتقولك دي عملت معايا كذا وكذا انا شايف ان دي حالات فردية والعربية عيبها مش كتير وكمان سهل تتحل عند التوكيل
يعني من الاخر انا ششايف ان العربية مناسبة للعائلات الصغيرة اللي ميقدروش يجيبو عربية اغلي من كده والشباب اللي سواقتهم هادية زي حالاتي مينفعش واحد سواقته تكون غبية وبتاع غرز وكلام ده ويجيب العربية والاخر يقول العربية عاملة مشاكل لانها مش معمولة للغرض ده
(ملحوظة انا معنديش العربية بس ده راي شخصي بنيتوه علي اراء ملاك العربية دي)
و انا بصراحة شديدة لو معايا تمنها ومقدرش ازود عن كده هاجيبها وانا مطمن وفرحان لانها مناسبة ليا شخصيا