قديم 19-07-2010, 03:06 AM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future
افتراضي رد: ليه الادا 2107 بتحك فى المطبات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amgad saeed مشاهدة المشاركة

انا تغلبت علي هذه المشكلة بوضع عليات كوتش حجمها أكبر من الموجودة في السستة الخلفية . وكده بقت العربية أعلي شوية معقولة عن الأول . و طبعاً موضوع الحك في المطبات اصبح اقل.
عموما انا بعترف انى تسرعت لان السوست الجديده كانت أعلى شويه من القديمه فالعربيه عليت شوىه هى صحيح مبقتش تحك فى المطبات بس بقيت بحس برزعه ورا بعد المطب و دا لأن السوست فاتحه المساعد اكتر من الحجم المفروض فمبيقمش بدوره كويس لكن لما بيكون معايا حد ورا أو فى حاجات فى الشنطه بتكون العربيه احسن فى المطبات عشان كدا انا لا احب تعليه العربيه عن طريق تغيير السوست بأكبر أو وضع علييات(كوتشه طعميه)
بس نفسى أعرف ليييييييه هما مبيسبوش مكان للشكمان يبات فيه تحت العربيه بدل ماهو عمال يحك فى المطبات الى ماشاء الله ماليه البلد