قديم 25-07-2012, 05:14 PM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقييم شخصي جداً عن تجربة فعلية للوجان أوتوماتيك 2012

[QUOTE=mohamed selem;725357]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tota El Masry مشاهدة المشاركة

ربنا يعز حضرتك تلميذتكم أ/ محمد سليم

أنا كنت من أولى ثانوي دماغي كلها سيارات و بطلت أتابع في الجامعة لزوم الدح و أكل الكتب للتفوق بعد كده رجعتولي ثقتي و جددتولي معلوماتي هنا في مصر موتوز أحلى منتدى و ربي شاهد

ماشاء الله لا قوة إلا بالله ربنا يعزك ياتوته وعلي فكره دي مش عربيتي . انا عربيتي نفس اللون يدوب معملتش الا الفوانيس شكل دي وباذن الله هعملها بدي كات كامل واخليها شبه الي في التوقيع من ورا .. الفوانيس مكلفتنيش حاجه عشان نسيبي الي عملهالي هديه بمناسبه العربيه . عملها في المنصوره بكام ومنين معرفش والله هحاول اعرف الاسعار وارد علي حضرتك
يا رب تبقى أحلى من الفيراري يا رب ببركو ربنا و رضاه
ربنت يرضى عنا و يرضينا و يرزقنا بالحلال

في إنتظار إفادة حضرتك و خصوصاً إزاي قدرت تنفذ من نغيير الفوانيس و السيراة في الضمان