قديم 08-05-2011, 11:41 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل ممكن تركب عربية صيني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

علي ايه يا عم سعيد القلق اروح اجيب عربية صيني ويبقي مصيري زي مصير الاستاذ عماد وغيرهم كتير ونادرا لو نصيبي طلع زي ابو الاسعاد

اللي شوفته انا ما بين كل 100 عربية صيني ممكن تلاقي بتاع 10 كويسين والباقي غرقان في المشاكل

لكن بالنسبة لبقية العربيات ما بين كل 100 عربية ممكن تلاقي عربيتين تلاته فيهم مشاكل والباقي زي الفل والمشاكل كمان سهل حلها مش يبقي فيها مشاكل ومش عارف احلها وملهاش قطع غيار موجودة والاستاذ عماد يشهد علي كدا

من الاخر مش هشتري صيني ولو فكرت في بيع الفيرنا هجيب لوجن
ياراجل يا مفترى .
مانت عندك السيراتو ماليانه مشاكل .
وحتى النيسان بتاعة عم سعيد ناس كتير بيشتكوا منها من ساعة مابدأ تقفيلها فى مصر .
المشكله دائما بتظهر فى العربيات اللى بتتجمع هنا .
انا ركبت الإسبيرانزا اول ما نزلت من بلدها ولغاية ما بعتها بعد 3 سنين كانت العربيه كأنها خارجه من شركتها من اسبوع . وحتى استبنها لم يستعمل . ولم اشتكى منها الا فى نشوفية العفشه . ودا لأنها رياضيه .
ومعايا الجاك برضو صينى . تقفيل بلادها وماشاء الله عليها حدث ولا حرج .
والهيونداى بتاعة سيادتك ياعم أحمد سريعه آه . ممكن يكون التحضير بتاعها سريع . ودا ميزه حلوه برضو بس ناس كتير بيشتكوا منها من حيث عفشتها الضعيفه ونظام تعليقها وانخفاضها على الأرض . وضعفها من حيث الأمان . وخفة وزنها على السرعات العاليه .
انا شايف ان مش لازم جنان الشباب يخلينا نحكم على العربيه من وجهة نظر سرعة جريها وسحبها فقط . المشاكل موجوده فى كل ماركات السيارات حتى المرسيدس وال بى ام . نخلينا موضوعيين شويه فى اصدار احكامنا . ونجرب وبعدين نحكم .

Saif El Deen