قديم 28-12-2012, 02:21 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold
افتراضي رد: وانا نازل احجز التيدا ..قولت لازم اسأل ملاكها على حاجة الأول

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ma8rabye مشاهدة المشاركة

مش عارف ايه موضوع الورق ده اللناس كلها بتشكر فيها انها بتعيش كتيير اوى ...ويابانى وكده ..ولا قصدك انها خفيفة ولا ايه ؟؟؟
اما الكيا سول انا مش عايز كوري ..انا عايز حاجة تعيش معايا 10 سنين مثلا بدون ما حاجة تبوظ.. ومشكوووووور على رأيك
طيب ما حضرتك ممكن تشتري رينو فلوانس فرنساوي و فخمه و راسيه جدا و ممتازه ....التيدا ورق اقصد بها خفيفه و وقت الحوادث لا قدر الله حتبقى:3 6_2_16:

ارجوك فكر تاني قبل ما ترمي فلوسك في عربيه زي التيدا مفهاش حاجه خالص غير جير و دريكسوين و تكيف و حبة بلاستيك ....يعني لادا بس على نضيف .....طالما نويت تدفع المبلغ ده كله اشتري عربيه لما تركبها تحس فعلا بالفخامه و قيمة الفلوس اللي اتدفعت و دي خيارات تانيه مني ليك

اوبل استرا سيدان 2013 ب155 الف
رينو فلوانس 2013 ب132 الف
سيتروين c3 بيكاسو 2013 ب 128 الف
بيجو 301 2013 متوقع تنزل كمان كام شهر باسعار ما بين 90 الى 120 الف

و بالتوفيق ان شاء الله و السلام عليكم