قديم 16-01-2009, 06:19 PM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد جرب الشيفورليه لانوس؟

عندك حق يا سام ... مش عارف لية الناس فى مصر بتكرة العربيات الهاتش باك وخاصة الصغيرة مع انها بتكون اقتصادية وموفرة للبنزين وهتفيد البلد وكمان مش بتاخد مكان ومش بتعمل زحمة ........... واحد صاحبى اشترى سبارك ,,, شبع تريقة بسببها كتير اما بكون معاة بسمع تعليقات سيئة ,,, شوف علبة السلامون دى , ههه عاملة زى البيضة , اوعى تتشنكل فيها وانت ماشى ....... لية دة كلة انا مش فاهم حتى الهاتش باك الكبير زى الاسترا والجولف الناس مش بتحبة واى حد يكون معاة تمن العربية يقول لا انا هشترى هاتشباك بـ 150 الف لا ياعم انا اجيب سيدان محترمة ... الناس شكلها عاوزة ترجع للتمنينات والسبعينات ايام العربيات الشيفرولية والتمساحة والحاجات الضخمة دى بس للاسف مينفعش مع الزحمه الحالية خالص

I'M BaD UseR