قديم 23-05-2012, 03:01 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
حصرى رد: حقيقة البنزين الـ80

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Vanditta مشاهدة المشاركة

الصوت بيعلى يا استاذ هشام عندى يعنى المكنة مابتبقاش هادية فى السلانسية وتحس ان صوتها عالى على ار بى ام قليل (دة اللى عندى )
وبالنسبة للتاكيهات انا بدئت اشك فيها فعلا عشان السحب قل جامد والعربية بقت مخنوقة على ار بى ام واطى ولازم احرق جامد عشان احس بسحب العربية
والكلام دة بدء يحصل فعلا مع موجة الحر دى
بس انا عاتب عليك يا استاذ هشام عشان فى موضوعك بتاع التاكيهات شارح تاكيهات الالمانى والايطالى ومش شارح بتاعت اليابانى
مع انك كنت بتشكر فى تقنيتها السهلة فى الظبط وقوة فى الاداء
على العموم انا منتظر من حضرتك الشرح ولو طلع الموضوع سهل ومش محتاج خراط احتمال اعملها بنفسى عشان بصراحة مابقتش اثق فى حد من كتر اللى بيفتوا
http://www.masrmotors.com/vb/showpos...8&postcount=24

:pod_of_gold ::pod_of_gol d: