الموضوع: اسئلة عن ال FRV
قديم 15-12-2009, 12:46 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسئلة عن ال FRV

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kareemman مشاهدة المشاركة

اولا جزاكم الله خيرا على ردودكوا

ثانيا اسمحولى ارد على النقط اللى اتقالت او اللى عايز اناقش فيها

بالنسبة لاستاذ برمادا

1 - انا كنت اقصد انها بتبوظ بسرعة لانها اصلا مش كويسة او مش معمولة باتقان و ده بغض النظر عن الصيانة الدورة يعنى الحاجات اللى فيها هحتاج اغيرها قبل كده مش عارف بصراحه

2 - قطع الغيار فى حد ذاتها غالية سواء فى التوكيل او برة بالنسبة للعربيات التانية ولا لا
قطع الغيار جوه التوكيل غاليه طبعا و معرفش اذ كانت موجوده بره التوكيل و لا لأ
6 - طب كده عامل الامان بالنسبة لها كويس ولا ايه يعنى مثلا الفيرنا انا اسمع انها بتعمل حوادث كتير و كده و انها مش ثابتة و شوية حاجات كده و ان فى حوادث كتير بتحصل بالفيرنا يعنى فايه نظام الfrv هل هى برضة كعامل امان مش كويسة ولا ايه و ايه موضوع ان فيها قضبان فولاذ ده ؟ هل ده له تاثير على امان اللى جوة العربية و كده ولا لا
اغلب العربيات الحديثه دلوقتي صاجها ضعيف و كل الحوادث الجامده العربيات بتتدمر فيها و لو هامر