قديم 02-08-2010, 06:02 AM
fares515 fares515 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: PHARMACIST

fares515 will become famous soon enoughfares515 will become famous soon enough
افتراضي رد: أيهما أفضل MERCEDES C300أمBMW 320i ولماذا

أولا بشكر ردك واهتمامك يا أستاذنا أبونوره أستاذنا كلنا ومؤسس الموقع الجامد ده ثانيا انا أولوياتي كالتالي عشان تكون واضحه وبناء عليها تفضلي واحده منهم
1- عايز العربيه يكون حجمها كويس ومنظرها فخم ومبحبش الحجم المدمج أو الصغير وفي نفس الوقت تكون شبابي وستايل
2-بحب التميز يعني مش عايزها تكون منتشره
3-ساعات بحب أجري مع نفسي بس لو حد سابقني بنفضله بس لو أصر عايز أكتمه خالص وأخليه يفقد الأمل
4-مبحبش الصيانه الدوريه ووجع الدماغ يعني عايز عربيه اجيبها وانساها وفي نفس الوقت انا مبفحتش العربيه أوي يعني بروح الجامعه 3أيام في الأسبوع وساعات يوم واحد بس وتقريبا مبسافرش خالص او اقطع مشاوير أكتر من 30كم ولا مصايف ولااي كلام من ده
5-أسعار كويسه لقطع الغيار والاكسسوار والزينون وكده وكمان سعر اعاده بيع ميخسفش بيها الأرض
6-انطباعي حاليا:ميال للبي ام بس حاسس انها صغيره أصغر من المرسيدس وفروفوره بمعنى أصح مش عارف ليه(يعني ملهاش هيبه)
7-بالنسبه للc300هل هي مختلفه في الشكل عن بقيه الc-classولا هي نفس الشكل بس بموتور أعلى؟؟؟(سؤال محيرني)

وكل سنه وانتم طيبين بمناسبه رمضان وربنا ميحرمناش من آراءكم(يعني أي عضو مهما كانت خبرته في الموضوع قليله بس له رأي ميبخلش علينا بيه)