قديم 12-04-2012, 02:33 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sara2006 مشاهدة المشاركة

جزاك الله كل خير علي الموضوع ده
انا عاوزه اشتري عربيه زيرو لحد 80الف ومش عارفه اجيب ايه
انا محتاجه عربيه للعائله قطع غيارها متوفره ومش غاليه وسحبها كويس وتكون عاليه عن الارض كذا حد قالي خليكي في الفيرنا بس انا بحسها قريبه من الارض اوي . لو ممكن تساعدني اجيب ايه
شكرا جدا لرد حضرتك والموضوع سهل اوى
--------------------------------------------------------------------------------------------

اول حاجه عندك الفيات بونتو كلاسيك ب 72000 جنيه وفيها كل الاوبشن وعليه ووسعه

--------------------------------------------------------------------------------------------

والرينو لوجان عندك الفئه الاتوماتيك عمله 78000 جنيه وفئة المانيوال الفول اوبشن عمله 72000 جنيه

------------------------------------------------------------------------------------------------

والرينو سانديرو عندك السانديرو ستيب واى عمله 79000 جنيه وفئة السانديرو العادى المانيوال الفول اوبشن 76000 جنيه

-----------------------------------------------------------------------------------------------

والشيفورليه افيو اقل فئه فيها تكيف وباور وراديو كاسيت عمله 78000 جنيه
------------------------------------------------------------------------------------------------

دول يعتبرو الى فيهم المواصفات الى حضرتك عيزاها وانا ارشح لحضرتك الرينو سانديرو ستيب واى عربيه الصراحه تحفففففففففه جدا عن السانديرو العادى يعنى من الاخر السانديرو ستيب واى يليها اللوجان المانيوال الفول اوبشن وعندك الثانيين برده لومش عجباكى الاثنين دول وشكرا

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/