قديم 12-04-2012, 02:08 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmohamedfouad مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله
واعذرونى لانى اول مره اكتب فى منتدى
بصراحه انا كان عندى اوبترا 2008 وبعتها وعاوز اشترى عربييه بس بصراحه محتار اركب ايه هل هى اوبترا 2012 ولا نيسان (سوبر صالون ولا ex with ABS ) ولا لو لقيت كارنز 2011 زيرووووووو وياريت اى حد ممكن يقلى الاقى كارينز 2011 زيروو فين فى الاسكندريه
مع اعتبار اننا عائله يعنى العربيه يجب ان تستحمل

وارجو الرد سريعا لا عاوز اشتريها النهارده او بكره بالكتيييير
وفقنا الله الى الاختيار السليم

ولكم من الله التوفيق ولكم منى الشكر
اول حاجه مشكور جدا على ردك بص حضرتك انا مش بحب ان مثلا مثلا يعنى انا لو كان معايا مثلا رينو ميجان 2005 وبعتها وهجيب ميجان برده 2006 بمل منها بسرعه عشان هى هى نفس الشكل الداخلى والخارجى ونفس الكماليات هتفرق ايه يعنى فرايي استبعد الاوبترا 2012 والنيسان صنى انا شايف ان الاوبترا الى كانت مع حضرتك احسن بكتير من الصنى اما الكارينز فهى احسن وحده هتكون عائليه جدا وحلوه جدا فانا ارشحلك الكارينز بس للاسف معرفش فين بيتباع الكارينز 2011 بس احلى واحده الكارينز44454 6

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/