قديم 12-04-2012, 02:02 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة teffa85 مشاهدة المشاركة

ازيك استاذ محمد انا فكرت فى كذا عربية ممكن تقولى افضلهم وابعد عن اية (رينو لوجان 2010 مانوال ورينو ميجان 2005 مانوال واودى اى ٨ 1994 مانوال ودى عاجبانى اوى - بروتون ساجا 2007 مانوال -بروتون جين 2007 مانوال ) وعاوز ابعد عن سيارات التاكسى وال واية رائيك فى الصينى انت عارف المصريين عندهم عقدة الصينى هل تستحمل السفر ولا اية مع العلم انا معايا فى حدود من 50 الى 56 الف

اول حاجه شكرا لردك اول حاجه نبدء باللوجان اللوجان ممكن تجيب موديل 2011 وهتكون فى السعر الى انتا طلبه يعنى مثلا دول شوية عربيات معروضه للبيه موديل 2011 لو عايز تشترى حاجه منهم
اولا

لوجان 2011 جميع الكماليات مانيول لون بترولى تكيف و باور و سنتر و 2 زجاج كهرباء فوج لايت حالة الزيرو
ناقل يدوي
تكييف
سنتر لوك
باور ستيرنج
4 باب
زجاج كهربائية

1600 سى سى |26,000 كم

اتصل بالمالك
sherif zaky
01009004004 - 01005276507
SHERIEF_zk@yahoo.com
القاهرة

ده مثلا حاجه من 2011
-------------------------------------------------------------------------------------------

ثانى حاجه الرينو ميجان 2005
الميجان حلوه بس سعر اعادة البيع بيقل جامد يعنى لو جبتها اعرف انها هتفل جامد جدا بس هى عربيه شياكه وحلوه

------------------------------------------------------------------------------------------------

والاودى ايه 8 الصراحه انا معرفش سعرها ودورت عليها مشوفتش ولا واحده للبيه بس انا عارف شكلها تحفه طبعا انا بحب جدا الاودى بس عيبها الوحيد اسعار قطع الغيار نااااااااااااااار بس هى حلوه جدا ولو لقيت واحده فى السعر المطلوب هتكون تحفه طبعا
-------------------------------------------------------------------------------------
البروتون ساجا 2007 بلاشههههاااا

----------------------------------------------------------------------------------------

البروتون جين 2 تحفه برده انا بحب شكلها الخارجى بس من الداخل ملخبطه شويه بس عربيه فخامه وحلوه جدا
-----------------------------------------------------------------------------------------

الصينى عموما مينفعش الا داخل البلد عشان لو جبتها ولقدر الله حصلها حاجه وانتا مسافر احم احم

-----------------------------------------------------------------------------------------------

رايي الشخصى ارشحلك البروتون جين 2 او اودى a8 بس لو لقيتها وشكرا

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/