قديم 27-11-2010, 01:41 PM
الصورة الرمزية look344
look344 look344 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: 3D Graphics Engineer

look344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant future
افتراضي رد: أزاى تعمل نظام صوت صح وميتضحكش عليك؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Injection مشاهدة المشاركة

والله ياباشا أنا مش هكدب عليك أنا معرفش

اللى أعرفه أن مافيش موديلات أصلا أسمها دابل بيز وأكس بيز, أنما دى مسميات أطلقت على السماعات علشان أكبر من العادية فى حجم الرق طوليا, والرق بتاعها كاربون وبالتالى البيز بتاعها أعلى وأحسن من العادى.

أنما الموديل اللى لاقيته بعد تدوير 400 وات, 80 وات نومينال, وده عادى يعنى, وهى 7-10 على فكرة.
http://ae.kenwood.com/Car_Entertainm...rs/KFC-HQ718EX

أنما مافيش حاجة أنجليزى بالأسم ده, وطالما مافيش أنجليزى يبقى هو مسمى مصرى وخلاص, وممكن يكون موديل معين من كينوود يتميز بمميزات معينة اديته الوصف ده, زى الموديل أعلاه (دابل بيز).

وبعد حبة بحث, فيه موديلات تانية من كين 400 وات و80 نومينال برضه, فلو حد عارف أيه الفرق ياريت يقول, يمكن مساحة الووفر بتاعتها اكبر, ولا علشان المادة ولا الأستجابة ولا أيه؟

وأسف على عدم الأفادة.
انا مصدقك
لانى جربت انى اشوف اى reviwe للمسمى دبل بيز او اكس بيز وملقتشخالص ولا حتى اليوتيوب

الف شكر لك انجكشن باشا على اهتمامك وسرعة ردك