قديم 17-03-2010, 07:35 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: وأخيرا ... بريوس تكشف سبب التسارع المفاجئ لسيارات تويوتا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

واللـه يا سـامح انت وفادى بتفكرونى بنكتة " هونجا حتى الموت " ههههههه

لآ وسيادة اللواء كل النار ما تهدى بيولع فيها ! هههههههههه

هكذا من المناقشات الحاميه ....من الرأى والرأى

الآخر.....نصل الى الحقيقـــه !!!!!

Dr. Bolbolan
من قناة الجزيييييييييييييييره !
لا والله يا دكتور مش دفاع مستميت و لا حاجه
انا حاولت اعرض كل اللي اعرفه و اقول وجهه نظري الشخصيه و طلبت الناس تقول رأيها ..
وابسط دليل اني كنت عملت من سنه او اكتر موضوع عن الفتيس الخلوزعي mmt ‎
و زميلنا ايمن عبد الرازق لما طلب مني موضوع عنه يقصد موضوع تاني عنه لانه شافه وعلق عليه و اليومين دول حصلت تطورات و اتضح ان كلامنا عنه كان صح فعلا
كل الحكايه اني بحاول اكون حيادي على اد ما اقدر ....
يعني مش كله دفاع عن تويوتا و لا كله هجوم على كل ما هو اسيوي و خلاص
تويوتا فعلا اعتماديتها قلت .. وفي مشكله و تحقيق وجدال كبير ....لكنها لسه برضو اعتماديتها افضل من عربيات تانيه و شركات تانيه كتييير ... بس للاسف العجل سكاكينه كترت
عن نفسي معتقدش اني ممكن افكر اشتريها لاني بتمن الكورولا ممكن اجيب برافو مثلا و الياريس موتورها صغير على اوتوماتيك و الكامري الي الجحيم بجماركها ... يعني اجيبها و اسيب الاي كلاس !!!
معلش داخل من الموبايل مش عارف اشكر او اجيب روابط
موضوع الفتيس ال ‏‎ mmt ‎موجود في توقيعي (قائمه موضوعاتي المفضله )واسمه (الصحافه المدفوعه و المراره المفقوعه)
و هونجا الي الابد دي مش بتاعتي خااااالص
حتى شوف الموضوع كده و انت تعرف

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &