قديم 26-02-2015, 11:57 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عندما كان المحرك فى المقدمة والفتيس فى المؤخرة !1963 pontiac tempest

اكسر فى الردياتير بيضة !!!
.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!. سيادتك كنت سبب ضحكي اول لما لمحت اكسر في الريداتير بيضه و الشاي في ايدي و داخل واحد , ده اللي حصل و ليس سخريه بس الانطباع الاول و حبيت اقوله ,,, بس ايه الغرض الزلال هيشد و هيسد خرم او الشقوق مثلا تقصد , انا سمعت عن موضوع البن ده يتحط في قربه الميه لو لا قدر الله جوان وش سلندر .؟؟؟!.

بيتعمل كده فى الاكصدامات وقرب الماء كمان
اظن المشكله في وجود جيلى كوت ومصلب في اسواقنا .؟!. بيتهيقلي صعب و عايزه لف , انا عندي شرخ خفيف جدااا في القربه لسه متاكد من انه انبارح و هاغير القربه الاسبوع الجاي و المشكله ان دي تاني مره اغير القربه و عايز اجيبها استيراد و خايف من الجديد بتاعها لانه صناعه كلشن كان .!؟.

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*