قديم 09-07-2012, 05:50 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
للاهمية ابوس ايدك استعد ... يمكن الحكاية تطلع بجد

انا عن نفسى كتبت اكتر من موضوع عن توقعات العلماء سواء لاحداث نهاية عام 2012 او بخصوص التغييرات المناخية المتسارعة عموماً

وبصراحة الموضوع ده مش بيغيب عن تفكيرى يمكن انا موسوس ويمكن متشائم ويمكن كل ده كلام فارغ وهبل بس لو فيه احتمال واحد فى المليون انه يكون صح ليه منعملش حسابنا

واحد هيقولى زى ما قالو قبل كده - ياعم اللى عايزة ربنا هيكون وخلاص

اقولة ياسيدى طبعاً مفيش كلام بس انت يعنى لما بتعرف ان الجو هيبقى برد او امطار مش بتقل هدومك ولا بتقول ياعم لو ربنا كاتبلى اخد برد هاخد برد

عموماً خلينا ناخدها واحدة واحدة

فى الموضوع ان شاء الله هناقش الاتى

- المخاطر المتوقعة فى 21 - 12 - 2012

- الاحتياطات العملية و الواجبة للاستعداد

((( ملحوظة)))
احنا مش بنتكلم عن دمار شامل للارض ((يوم القيامة)) احنا بنتكلم عن كوارث كونية مؤثرة بشكل جدى زى الزلازل وغيرها ومش هتخسر حاجة لو استعديت وهدفى من الموضوع ده اننا نستعد مش نتشائم وان شاء الله خير

التفاصيل بعد قليل ...

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش