قديم 03-10-2008, 01:58 AM
HaShiMoto HaShiMoto غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
من انا؟: هشام كمال
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات الرحلات كرة القدم

HaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond repute
Smile اكتر عربية بتحبها ايه واكتر عربية بتكرهها ايه (قول بصراحة)

اكيد كل واحد فينا بيحب ماركة معينة جدا او بيكره ماركة معينة جدا جدا وممكن يكون بيكره موديل معين مش شرط ماركة ككل انا عملت الموضوع ده علشان كل واحد يقول بصراحة بيحب ايه وبيكره ايه بمنتهى الصراحة واللى بيكره حاجة لسبب معين يقولة واللى بيكره حاجة كده لله فى لله برضو يقول

خلونا نشوف ايه اكتر عربيات محبوبة واكتر عربيات مكروهه من المصراوية ptmnlo123per1127

انا شخصيا بحب الميتسوبيشى عامة والايفو خاصة وبحب الانسر بس علشان فيها من الايفو لاكن اذا وجدت الايفو بطلت الانسر ptmnlo123per154

اما عن الكراهيه فانا بصراحة قلبى اسود اوى وبكره حاجات كتير ptmnlo123per195

1- العربيات الصينية كلها بحسها مستفزة جدا وشكلها مكعبل
2- بكره الشاهين والادا وكل ما هو مستطيل او مربع من العربيات
3- بكره العربيات الستيشن كلها ايا كان نوعها

بس كفاية كده لاضرب ptmnlo123per160

بالمناسبة يا جماعة اوعى حد يزعل من حد لانة مش بيحب عربية التانى يعنى انا معايا لانسر كريستالة ممكن يكون حد مبيحبهاش او حتى بيكرهها جدا كمان بس مش معنى كده انى اتخنق منة او ازعل لانة بيكره عربيتى ديه شوية صاج فى الاخر لا راحت ولا جت

nikumarekko yo ni habakaru
الأعشاب الضارة هى التى تنمو وتزدهر

لانسراوى مصراوى
"جميع موضوعاتىحصرية لمنتدى مصر موتورز ولا اسمح بنقلها لاى منتدى اخر "