قديم 20-06-2011, 03:30 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يوميات سيترونتى........ الـ AX

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فادي مكرم مشاهدة المشاركة

فعلا لما تنوي تعمل حاجة ف العربية بتعمل حاجتين
وانا برضه نفس الطريقة اروح مثلا اجيب مسمار ولا لمبة , اقوم جايب فلتر هوا و مساحات و مش عارف ايه
بس كله للمصلحة العامة ^^
الله يفتح عليك .... مانت مجرب اهوه
امبارح قعدت بتاع ساعتين كدة فى موضوعك الحلو دة
وعندى استعداد اقراه من الاول
ده بس من ذوقك
لوكنت كلمتنى يا باشا اجيلك اسليك واشتغل معاك
مانحرمش منك ابدا ان شاء الله فى الشّدة الجايه وعليك خير ههههههههه
ان شاء الله فى الصيف :
لو توفرت فلوس يعني ربنا يوسع عليك
1. اخلع الموتور وارمي .... و هسقط واحد 3000 جنيه
اسأل فى كذا مكان عن الموتور وماتجيبش الا من حد موثوق فيه وعلى ضمان لو فيه اى حاجه ترجعه خللى بالك من النقطة دى الموتور يعنى العربية

2. سمكرة ودوكو " يوميات مازداوي ".................. هنافسك
طبعا يا باشا يشرفنى انك تنافسنى بس اكيد هاتغلبنى انا لسه جديد فى الـ CAR
وبعدين انا عامل يوميات سيتروينتى (ستروين بتاعتى) مش ستروينى وعلى هذا الاساس ان شاء الله هاتعمل يوميات مازدايتى (يعنى مازدا بتاعتك) هههههههههاو زى ماتحب تدلع عربيتك

3. نظافة الصالون وشغل كهربا بسيط , نركيب " سنتر انذار وزجاج امامي كهربا , وهفكر فى الخلفي "
كل الكلام ده بسيط بس خللى بالك برضه من شغل الكهرباء عشان تركيب الزجاج الكهرباء بيدخل على الضفيرة ومش اى كهربائى يلعب فى الضفيرة

4. هظبط الاكصدامين الكاوتش دول .... الامامي بينازع والخلفى ممتاز
ان شاء الله هاتتظبط وتبقى عروسه طالما انت بتحب عربيتك وعايز تديها هى كمان مش هاتخذلك وهاتديك نتيجه ممتازة بإذن الله

يعنى ميزانية كدة بتاع حوالي 6 برضه
مبلغ محترم ويخلوها تمام التمام وعلى الفكرة انا صرفت من ضمن الـ 6 بتوعى حوالى 300 شاى وقوه ومشاريب وسجاير وخلافة لانى كنت قاعد مع الصنايعية باستمرار ولازم اوجب معاه عشان يشتغل بمزاج ..... ده غير ان من ضمن المبلغ اشتريت نواقص كماليات اصليه فى العربية (عوامة بنزين - زراير تابلوه- هوايات تكييف- وكلام فاضى كده بس عمل معايا مبلغ برضه
ربنا ييسرلك الحال وماتنساناش فى التقرير بقى وابقى اعزمنا على موضوعك يا بوب

اتمنى لك كل الخير

صلى على رسول الله
---------------------