قديم 14-09-2012, 10:06 PM
الصورة الرمزية احمد سويلم
احمد سويلم احمد سويلم غير متواجد حالياً

احمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للرد على استفسارات الاعضاء والدعم الفنى لمالكى الفيرنا

بالنسبه لموضوع انا لعربيه واطيه فالموضوع ده خلاص انتهى من موديلات 2011 و 12 و 13 اللى هو اخر موديل للفيرنا
وكانت مشكلته ياسيدى فى ان علبه الشكمان كانت كبيره وفى الموديلات اللىا نا ذكرتهالك ده صغروا علبه الشكمان وانا شخصيا معايا 2010 والعربيه فعلا مؤرفه وبتحك فى المطبات
وعشان كده بقولك بلاش تعلى العربيه لانها ان شاء الله مش هتحتاج وهاتركب 3 ورا مرتاح

العفشه انا شخصيا بربطها كل شهرين تقريبا بصرف النظر عن عدد الكيلوات اللى انا بعملها
كل شهرين بظبط زويا وارصص واربط العفشه ب40 جنيه تقريبا

وبالنسبه للمشروع هو مشروع كويس جدا بس اهم حاجه انت اللى تركبه ومتخليش حد يركبه معاك لان التاكسى خيره للى راكبه مش لصاحبه

لو احتاجت اى حاجه تانى اسال ومش تتردد
ولو عليت فانصحك انك متجريش على الطريق لان العربيه مش هاتكون موزونه معاك

أعتذر عن خطأ غير مقصود منى فى حق محمد تونسى