قديم 07-05-2012, 01:58 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanhassan مشاهدة المشاركة

استاذ محمد انا كنت عايز اسألك عن موضوع العفشة ايه رايك فى المساعدين الاستعمال اللى هما ب50 جنيه دول افضل ولا اجيب جديد احسن ؟ ولو جديد اجيب ايه ؟ وبكام؟
وبرده السوسته جديد ولا استعمال من اللى ب 50؟
عشان عايز اظبط العفشة عندى من ورا من بعد الحادثة والعربية ملخبطة اوى ومع كل مطب حتى لو خفيف بسمع صوت هبد جامد اوى من ناحية اليمين مش عارف من ايه؟
انا فى الاول كنت مفكر الشاكمان عشان اتكسر فى الحادثة بس طلع مش منه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟
بص حضرتك العفشه يفضل انها تكون جديده بس طبعا الميزانيه بتحكم وكمان عفشة ال 132 الاصليه غاليه اصل انا مقروص منها اوي بس بتستريح بعد كده
انا مركب عندي العفشة نصها الماني ونصها بولندي علشان مزيج من الاسعار
يعني انا مغير طقم البيض والبارات بولندي من كام شهر بس والله مش فاكر الاسعار بس العمليه دخلت في 750 جنيه ولسه من يومين مغير جلب المقصات كلها اماي 3يسمين و3 شمال الطقم جبته الماني ب 120 جنيه وجبت طقم تيش النص بولندي 170 جنيه والالماني 250 جنيه بس العفشه البولندي محترمه متخافش منها وسعرها معقول انما التركي والصيني لأ
اما بالنسبه للمساعدين مقدرش افيدك لأن بتوعي سلام ملعبتش فيهم بس لو الميزانيه كتير عليك خلي حد له معرفه للناس بتوع الاستيراد وهاتهوم استيراد وبقولك معرفه ليه علشان في ناس بتبيع الخلع والتوضيب علي انهم استيراد خلي بالك

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات