قديم 15-08-2011, 08:13 PM
الصورة الرمزية luaai
luaai luaai غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسوم متحركة

luaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud of
افتراضي رد: اخر حيل لصوص سرقة السيارات

وأنا مسافر من القاهرة - مكان سكني - إلى بورسعيد - بلدي الحبيبة المحبوبة - قبل رمضان في 2010 ومعايا زوجتي والأولاد وداخلين عالمغربية كده والدنيا تمام والجو جميل و....
ناحية الاسماعيلية عند المشاتل كده واحد بيشاورلي معاه لانسر بومة فضي وبيشاور بحرقة قوي
اديت انتظار وأخدت يمين ووقفت، وقف ورايا ونزل جاي على رجليه
المهم حطيت الأول ورجلي عالدبرياج وحاسس بالغدر
جالي قعد يتأسف انه نسي الفلوس في البنطلون التاني والعربية مافيهاش بنزين وعاوز يجيب أخوه من المطار ومستعجل ...... حوار كده
المهم اديته اللي فيه النصيب وكملت طريقي

بعدها بفترة بعد الثورة وأنا راجع القاهرة من بورسعيد والجو ليل وأنا متلبش خلقة وخايف حد من اللي بيثبتوا الناس عالطريق يطلعلي لقيت عربية لانسر فضي جاية ورايا وبيدي نور وفلاشر وعمال بيشاور جامد
اديت الانتظار المتين وجيت على جنب وإيدي على ماسورة المية الزهر اللي في الدواسة تحت رجلي الشمال وفتحت الازاز ربع كده
لقيت الواد اياه وبحجة جديد مش فاكر ايه، حاجة كده تقريبا امه عاوزينها في التجنيد بس هي حامل وعاوز يوديها مش عارف ايه..رحت مقاطعه وقولتله: ايه؟ الفلوس في جيب القميص وللا في الجيب الوراني للجينز بتاعك اللي نسيه وأنت رايح تجيب أخوك من المطار
يا عم إتق الله بأه حرام عليك
وسيبته ومشيت
بصراحة فكرة أنزل أدغدغه هو والعربية بتاعته بس خفت يكون معاه حد أو في ناس تانية عالطريق ورايا عشان لو لقيو صيدة حلوة يخلصوا فيها وللا حاجة

ربنا يستر طريقنا قولوا آمين