قديم 04-10-2011, 11:31 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار عن رجرجة وفصل العربية

متقلقش كانت بتعمل معايا كدة بس اول ما ادور وفى الاشارات تترج وتلاقى كمان الشكمان ورا بيلعب صح الكلام
بس حلها بسيط جدا
اولا انا عايز نوع العربية ماشية اد اية موديلها اخر حاجة عملتها فى العربية من صيانة كانت اية
الحل بقى لاى عربية بتحصل فيها الرجة دى
فى بلف اسمة بلف الايديل دا لازم يتنظف لازم ولابد مهمة هو المسئول عن الابى ام
فى العربية فى السلانسية دا تنظفة او لو معاك غيرة احسن وغير البنزينة اللى بتحط منها لانة الرجة سببها التانى نوع البنزين لو مغشوش العربية هتترج جامد جدا بذات لو انجكشن اعمل الاول انك تغير البنزينة حط من موبيل وفول العربية وامشى وارجع بعد ما يخلص ربع الناتك فل تانى معلش وبعدها شوف لو لسة يبقى مليون المية بلف الايديل بس كدة كدة نظفة والمشكلة هتختفى خالص ان شاء الله متقلقش