قديم 17-02-2010, 07:37 PM
الصورة الرمزية drift
drift drift غير متواجد حالياً
من انا؟: osama drift
التخصص العملى: طالب باكاديمية المستقبل
هواياتي: سباق السيارات والسرعة

drift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud of
افتراضي رد: اللانسر و حقيقتها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

أنت يا أستاذ أنت أنت بتهزر ولا حاجة اللانسر عربية محترمة جدا كفايا إن أحنا بنشوف اللانسر كرستالة ماشية عظمة وباشا عمرك سمعت لانسر بتكركر ؟؟؟ غير كده اللانسر يابانى ونظيفة جدا وأعتقد إن فى عربيات كتيره موجودة فى السوق أرخص منها ولكن زبالة زى الأنترا والسيراتو مش هايكونو أبدا بقوتها بالنسبة بقى لصوتها فدى أحلى حاجة فيها ملهاش صوت خالص وعمرك ما تحس بيها أبدا شكلك أصلا مجربتهاش وبلاش بقى حركات أن واحد زعلان إنه معندهوش لانسر يبقى خلاص العربية زبالة
الانسر عربية يباني ومحترمة وكل حاجة وبالذات اكريستالة عربية ملهاش حل وهي اللي تستحق كلمة لانسر اما البومة ازاي تقارنها مش هقولك الانترا هقولك سيراتو ازاي الانسر احسن من السيراتو الكلام دة في شرع مين انت تعرف اية فرق قوة الموتور بين الانسر والسيراتو او فرق النعومة او فرق العزل او فرق الصالون الداخلي او فرق الخامات من الاخر كل حاجة في السيراتو احسن من الانسر واي كلام غير كدة يبقي غلط وبعدين انا بحمد ربنا اني معنديش لانسر كفاية انها مالية الشوارع ومحدش بيبص عليها دة مفيش حد في مصر مركبش لانسر حتي اللي معندوش عربية بقي يأجر لانسر السيارة الرسمية في معارض الايجار لشعبيتها لازم دلوقتي نفكر في الاختلاف انا ركبت عربية صيني مع اني عارف ان الانسر احسن في التحمل بس لكن عربيتي ناعمة وثابتة عن الاسر وموتورها اقوي وصالونها احسن حتي لو هوديها للتوكيل كل يوم احسن من عربية انا مش مبسوط منها زي البي ام لانسر ههههههههههههه