قديم 08-07-2009, 10:30 AM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اي مساعده في الاكسارا انا جاهز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Dahab مشاهدة المشاركة

واللهى يا استاذ مصطفى انا بصراحه مش بحب اجاوب عن السؤال ده لاسباب كتير, العربيه دى عندنا من فتره ومش بحاول ادخل فى نقاش عليها
الناس بتعقد تقول مش عارف عفشتها مالها, والموتور ماله وحاجات كتير
بس انا بقول وعن تجربه كل الكلام ده اى كلام العربيه دى حماره شغل وعفيه وعفشه ممتازه شكل فى منتهى الاناقه والشبابيه, صالون واسع. فول اوبشن, عربيه لزقه فى الارض
لكن الحق يقال هى ليها زبونها انا عن نفسى سوقت وركبت عربيات كتير بس عمرى ماركبت الكورى (طبعا كملكيه خاصه) مش عارف ليه انا مش بحبه
هى الناس كلها بتشتكى من قطع غيارها بس انا شايف انها غاليه اه بس عمرها طويل جدا جدا جدا وهوه اه فى البلد دلوقتى مش غالى وبعدين مع كل الاحترام والتقدير انا مش راكب عربيه كورى او صينى
انا بصراحه شايفها انها صفقه ناجحه جدا جدا واللى هتدفعه فيها هتاخد اكتر منه بكتير قوى قوى
انا بحس العربيه بتحس بيه (انا بحبها)
طبعا هوه مش كلام علمى خالص ولا نظرى حتى بس هى دى وجهه نظرى

يا محمد اللى بيشترى العربيه دى هو اللى عارفها كويس جدا ومجربها وعارف امكانيات ثباتها وقوة ادائها وصلابتها على الطريق وفى المنعطفات الشديده
غير كده اى حد تانى هتبقى عنده العربيه سيئة السمعه وماشيها بطال كمان
ويخسف بسعرها سابع ارض
هاقولك حاجه فى ودنك

يكفى انك راكب سياره انت حاسس بيها وهى كمانptmnlo123per122
ويكفى ايضا التميز يا صاحبىptmnlo123per154
بحبها والله يامحمدptmnlo123per1105

أبو الفتوح رئيسأ