قديم 12-08-2011, 03:33 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رجاء سرعه الافاده فى حادث لوجان

راى انك بالعقل تاخد منة التكاليف وهى 100 سمكرة دا كدة كرمك وممكن اكثر طبعا و120 دوكو وبرضة دا اقل شئ يبقى 220 جنية والفانوس بقى لو هتاخد حقة انما ربنا يعوضك عليك فى الفانوس ومن راى انك لو عايز الحاجة مظبوط اوى والفك والتركيب صح الصح يبقى التوكيل لو عايز تتصلح وخلاص يبقى اللى برة وللعلم سواء هنا او هنا الكلام دا على الاكصدام بس الباقى عادى الاكصدام بعد كدة اى خبطة او حتى سندة ايد المعجون هيطق وهيطلع من مكانة وعن تجربة 3 مرات والله بص اسلم حل للكصدام اعدلة بالسخن ششوار يعنى عن الفيبر وسيبة لانى والله كل شوية المعجون هيطلع الا لو اخدت بالك اوى وللعلم الباقى هيرجع عادى جدا زى ما كان متقلقش الاكصدام بس ياريت تعدلة براحة وسيبة ولو حالة وحش اوى يبقى رشة بقى والامر لله بس التوكيل لانة بيحط معجون فيبر بيقعد كتير ويعيش وانا مجربة والله وربنا معاك وبسيطة وكلنا معرضين والله والحمد لله على كل شئ اوعى تندم وانما قدر الله وما شاء فعل