قديم 26-06-2012, 02:18 PM
الصورة الرمزية محمد صالح - المحامى
محمد صالح - المحامى محمد صالح - المحامى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Lawyer

محمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الاختيار الاصعب بين الاربع سيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

لو عايز عربية واسعة وياباني واعتمادية وامنة وشنطتها واسعة لكن شكلها غبي وقطع غيارها لسا بتقول يا هادي هات الصني
لو عايز عربية جبارة وسريعة وشكلها رياضي لكن ورقة وبتحك في المطبات ومفيهاش عوامل امان هات الاكسنت RB
لو عايز عربية جديدة وشكلها حلو وموفرة في البنزين لكن قطع غيارها مش منتشرة ومش هتنتشر وضيفة حبتين من ورا هات الريو
لو عايز عربية عالية عن الارض وواسعة وقطع غيارها منتشرة وشكلها معقول وامنه هات الاوبترا
وعلى فكرة الاوبترا فيها abs و ايرباجين علشان انتا قلت مفيهاش
وانا لو مكانك هجيب الاوبترا الاوتوماتيك اللي بـ 103000 جنيه
ودايما لما اكون بشتري عربية لازم تكون بقالها فترة في السوق علشان تكون عيوبها ومميزاتها معروفة
ودا ينطبق ع الاوبترا والار بي لانها بقالها فترة في السوق بنفس الشكل الحالي
ومينطبقش ع الريو والصني لانها عربيات لسا جديدة في السوق وانا قصدي طبعا على الشكل الجديد مش العربية نفسها
والترتيب هيكون
1 / شيفورليه اوبترا 2012
2 / نيسان صني 2012
3 / هيونداي اكسنت 2012
4 / كيا ريو 2012
وتقبل تحياتي
الراجل دة بيقول كلام صح الصح وعندة خبرة صح الصح . تقبل تحياتى