قديم 26-06-2012, 02:58 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مـــركــــز مــنصـــور BMW ممــــــيزات وعــــــــــــيوب بالصــــــــــور

تسلم يا باشا على التقارير ومبروك مرة تانية على سلامة العربيه

1- أولأً المقابلة مش حلوة خالص سواء من منصور أو من الصنيعية , يعنى تحس كده أنك رايح تصلح عندهم 128 وأنك جيت فى مكان غلط
انا معاك جداً فى ديه

2- مفيش مكان ممكن تقعد فيه وتستريح أثناء الشغل اللى بيتم فى العربية فبتكون النتيجة أنك بتفضل أنت والعربية مرمى فى الشارع بالساعات
معاك فى ديه طبعاً بس ممكن يجيبولك كراسى وتقعد فى الشارع جمب العربيه وتطلب من القهوة وغالباً بيبقى فيه ناس زيك ففرصة تلاقى حد تتكلم معاه علشان كده الموضوع ده تحديداً بالنسبالى ميزة بدل ركنة التوكيل انا اخر مرة فى التوكيل راحت على نومة وانا مستنى العربيه

3- موضوع قطع الغيار ده حوار لوحدة ومش شغلته فهو مكبر دماغة منه وليه حق بس فى نفس الوقت فيه ناس بتبقى جايه وعايزة تسيب العربيه وهو يتصرف وملهاش فى شراء قطع الغيار فيبقى ميزة انه يظبطلك قطع الغيار لحد عندك

وخد بالك لو جربت تنزل تلف على قطع الغيار لوحدك هتقابلك اشتغلات اكتر بكتييييييير ده غير ضمان او استبدال قطعة الغيار لو فيهاش مشكلة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش