قديم 18-04-2010, 11:00 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أسعار قطع غيار إبيزا 99

مش هتلاقيه انا دورت عليه كتير من قبلك لواحد صاحبي بس ملقتوش انا دورت في بورسعيد و دمياط و القاهرة و ملقتش و في الاخر جبتله سكاتره كامله و غيرناها و خلصنا !

و في التوكيل بيغيروا سكاتره علي طول معندهمش حوار اولسيهات ده

فوانيس امامي سعرها ما بين 140-170 للواحد و ده DEPO تايواني لو عايز البوش الاوريجينال هتلاقيه في الوكاله او الفاليو الاوريجينال برضه في الوكاله

الاس الامامي سعرها بأي حال من الاحوال ميزيدش عن 100 جنيه و ده يبقي كتير انا جايبها ب 60 بس فيه ناس بتقول 90 و كده

الكساحة لو انت موديل 94 يبقي مش كساحه بمعني الكساحه هي جزئين جلد كده بعرض الاكصدام كله بيركبوا في الجزء الحديد اللي تحت الفوجات و دي ب 140 عند فتح الباب و الفوجات الواحد ب 90 عند فتح الباب

اما كساحة ال 99 انزل هاتها استيراد احسن بس معتقدش ان حد هيرضي يفكهالك من اكصدام هيقولك خد اكصدام كامل