قديم 08-08-2012, 01:40 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربتي مع تحويل الشاهين من انجكشن الي كاربراتير عاده بالصور

مستر هاك الطائر
انا من طنطا
وعارف رمضان فلوطه جداااا
لانه كان تحت بيتى القديم
هو دماغه بنت لذينه
لكن فى الفلوس حراق حبتين
وانا اخر مره عملت عنده شغل كان من سنتين تقريبا
ومستر هشام الجزار عارف كان ايه الشغل
العربيه قطعت سير كاتينه ودبسنى فى وش سلندر استعمال من عنده و ضحك عليا وغير الكامات اللى عندى وجابلى كامات مبوشه كانت مبهدله الموتور على الاخر وبتخلى العربيه تسك وهى ماشيه والزيت بينقص
الحمد لله اتعرفت على ميكانيكى تمام وشغله نضيف وعلى الهادى جنب شغل والدى وهو دماغه حلوه وتقدر تضغط عليه شويه فى الحساب
ومحمد فتحى استاذ لكن ساب القديم من زمان ودلوقتى بقى شغال فى الجديد والبى ام والمرسيدس
واذا كنت حضرتك عاوز تظبط العربيه اكتر وتخلى اداء العربيه عالى واحسن من الانجكشين
كلمنى وانا اقابل حضرتك والحمد لله انا اعرف ناس ميكانيكه كتيير فى طنطا استاذه وفنانين
دا رقمى لو تحب كلمنى وان شاء الله نتقابل
01019510910

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك